Få flere kunder fra Google
Den sætning har du hørt før, og du ved, der er noget om det.
I dag skal du være til at finde på Google, da op mod 80 procent af alle kunder bruger Google til at undersøge og beslutte, hvilke produkter og ydelser de vil købe og af hvem.
Nu tænker du måske: SEO er ikke noget for mig – men stop lige, og læs lidt mere…
Hvad nu hvis jeg sagde til dig, at du kan lære SEO på den simple måde?
Det lyder ganske interessant, ikke?
Og det er netop, hvad du kan med onlinekurset: SEO på den simple måde.
Hvis du har prøvet kræfter med SEO før og har måttet erkende, at du bare ikke er til overdreven brug af tekniske betegnelser og en indforstået og halv-arrogant tilgang, er det her onlinekurset, du vil elske.
Du kan komme fra at vide ingenting om SEO til at få relevant trafik til din hjemmeside – det hele forklaret på en simpel måde, hvor al overflødig støj er skåret væk.
Onlinekurset er bygget op sådan, at Thomas Rosenstand viser dig trin for trin, hvad der foregår bag hjemmesiden, og René Hjetting viser dig trin for trin, hvad du kan gøre foran hjemmesiden.
Erik B. Jørgensen
Eventyrer, forfatter, ekspeditionsleder og foredragsholder
Jeg vil gerne anbefale ”SEO på den simple måde” det er dejligt med et kursus, der ser både på SEO siden og tekst delen, så skøn at begge sider af hjemmesiden bliver belyst.
Hele kurset, er let at forstå og består af en række videoer der er lige til at gå til og gøre til effektive handlinger bagefter. Den helt store ekstra værdi er de fire ”Q&A Webinar” efterfølgende, hvor man kan få svar på sine tvivlsspørgsmål.
Det tvang mig til at få handlet på den meget nyde viden og få det ført ud i livet. Virkelig meget værdi for pengene, selv om jeg synes jeg viste en del før!
Bag hjemmesiden
I den første del af kurset gennemgår Thomas Rosenstand, hvad der sker bagved din hjemmeside. Thomas vil trin for trin tage dig på en rejse gennem SEO-landet, så du forstår, hvorfor det er godt at investere tid i SEO, og hvordan du bruger tiden bedst.
Han lærer dig at opsætte din WordPress-hjemmeside med Yoast og forklarer dig, hvordan du bruger og tuner de forskellige ting, så din hjemmeside spiller rigtig godt sammen med Google.
Foran hjemmesiden
I den anden del af kurset gennemgår René Hjetting trin for trin, hvordan du finder de rigtige søgeord til dit indhold og laver indhold til de faser, din kunde gennemgår på den digitale købsrejse.
Du lærer, hvordan du skriver tekster, så kunden foretager den handling, du ønsker – fx at tilmelde sig eller købe noget. Og du lærer at optimere alt det indhold, du laver, med simple værktøjer.
Invester i onlinekurset: SEO på den simple måde i dag for kr. 2495,- + moms.
Det komplette onlinekurs: SEO på den simple måde
4 mdr. Live Q&A med Thomas og René
Ja tak, jeg vil gerne have flere kunder fra Google
Salget er lukket
Er det her dig:
- Du satser ikke på SEO, da du ikke føler, det kan betale sig.
- Du har ikke orket at sætte dig ind i SEO, fordi du synes, det er lidt for langhåret.
- Du køber annoncer, fordi det er nemmere, men du ved egentligt godt, at det kan gøres både billigere og bedre.
…Og ville du ønske at:
- Du løbende fik relevant trafik fra Google til indhold på din hjemmeside?
- Du kunne lære SEO på en simpel og letforståelig måde, som virker?
- Du ikke behøvede at købe annoncer mere, fordi du fik rigelig, relevant trafik fra Google?
SEO er som en velkørende, miljøvenlig bil
Forestil dig, du har en blå bil, der kører på benzin. For hver 500 km skal du omkring en tankstation for at fylde tanken op med benzin – og det koster dig penge hver gang.
Forestil dig nu, at du har en grøn bil, som kører på el og har solceller på taget. Den er driftssikker, da den tanker sig selv op hele tiden – og du bruger ingen penge på benzin.
Den blå bil svarer til at købe annoncer for at skaffe relevant trafik.
Den grønne bil svarer til at få relevant trafik.
Giver det mening?
Jeg håber, du svarede JA og lader Thomas og René hjælpe dig.
Thomas vil lære dig at bygge og trimme motoren, og René vil lære dig at køre bilen.
Dine undervisere:
Thomas Rosenstand
Thomas arbejdede med optimering, fra før Google gik i luften. Mange i Danmark kalder ham “Mr. SEO” – og han er kendt for at kalde tingene for, hvad de er. Thomas har arbejdet med SEO i mere end 20 år.
René Hjetting
René lever af at skrive tekster der sælger og har mere end 20 års erfaring med skrivning af tekster til blogindlæg, nyhedsbreve, salgssider, e-mail-kampagner, indhold til hjemmesider m.m.
Stine Marie Zink
Par- og Psykoterapeut
Selvom jeg længe har arbejdet med SEO, så var der vigtigt nyt i kurset. Det er overskueligt og giver helt konkrete tips, som kan implementeres med det samme.
Spørgetimerne er guld værd. De gør, at man kommer helt i mål. René og Thomas gør det komplicerede enkelt.
Invester i onlinekurset: SEO på den simple måde i dag for kr. 2495,- + moms.
Det komplette onlinekurs: SEO på den simple måde
4 mdr. Live Q&A med Thomas og René
Ja tak, jeg vil gerne have flere kunder fra Google
Salget er lukket
Onlinekurset med Thomas og René indeholder:
Bag hjemmesiden
1: Yoast
Yoast SEO plugin er det mest benyttede, og i videoen her lærer du at sætte det rigtigt op. Der er adskillige indstillinger, du SKAL kende og benytte, før du får det fulde udbytte af dette fremragende plugin.
2: Gutenberg
Gutenberg er standard-teksteditor i WP i dag – desværre. Her ser vi på, hvorfor de fleste af os ikke bruger den, og du lærer, hvad du kan gøre i stedet.
3: Plugins
Plugins findes i hundredtusindvis! Hvilke er de helt væsentlige? – Det ser vi på i denne video, hvor du også får en meget højt løftet pegefinger om plugins og opdateringer.
4: Sider og indlæg
Forskellen på sider og indlæg – hvad er hvad, og hvornår skal du bruge den ene eller anden type. Se videoen, og du er ikke længere i tvivl.
5: Tags
Tags er en integreret del af WP, men skal du overhovedet bruge dem? Her lærer du, hvad der er ekstremt vigtigt, hvis du bruger tagging i din WP – og hvordan du gør det bedst.
6: Kategorier
Kategorier er også en fast del af WP, men skal du overhovedet bruge dem? Her ser vi på, hvad de kan bruges til, om du skal bruge dem – og hvordan du i givet fald gør det bedst.
7: Hastighedsoptimering
Hastigheden er en stedse mere vigtig faktor for Google – og yderst forsømt på alt for mange hjemmesider. WP kan faktisk gøres meget hurtig, og du kan gøre en hel del selv uden nævneværdig teknisk indsigt.
8: Måling af hastighed
Hvordan måler du din hastighed? Det lærer du her – med et par gode og helt gratis værktøjer, der kan give dig et godt indblik i, hvor du skal sætte ind.
9: Billedkomprimering
Her lærer du det, som kun 1 ud af 10 gør i dag – men som er afgørende vigtigt: Billedkomprimering! Det er nemt, det er gratis, og det kan flytte bjerge.
10: Redirects
Redirects eller viderestilling på dansk – det er noget, du med absolut garanti har eller får brug for, og det er faktisk meget nemmere, end du tror. Lær det her, og undgå at tabe uvurderlig linkværdi og trafik.
11: Orphans
Vi ved alle, hvor vigtige forældre er – men vidste du, at forældreløse sider på din hjemmeside er en meget negativ faktor i Googles øjne? Ved du også, at du med stor sikkerhed HAR forældreløse sider på din WP i dag? Her lærer du at undgå ”Orphans” én gang for alle.
12: Opbygning af indhold
Det er ikke ligegyldigt, om et hus har kælderen nederst eller øverst. Det samme gælder for en hvilken som helst side på en hjemmeside. Her får du idealopbygningen lært – og jo tættere, du kommer på den, desto tættere kommer du på toppen af Google.
13: Guruens sidste tip
Alting har en ende, og her samler vi op med en række tips, lidt løftede pegefingre og et kærligt spark der, hvor du sendes i toppen af Google, hvor der er sjovest at være.
Flemming Handberg
Partner i Stay Local Rejsebureau
Jeg har deltaget på SEO på den simple måde, jeg havde en ide om at få en masse tips med hjem, og tilmed var der live sparring med de to særdeles kompetente herrer Rene Hjetting og Thomas Rosenstand.
Skønne online sessions hvor en spade bliver kaldt en spade, og alle spørgsmål er tilladt – også de dumme.
Jeg er i hvert fald blevet meget klogere på både den tekniske del af SEO’en i WordPress og i særdeleshed kundens købsrejse og de tilhørende sider på hjemmesiden. Der var lige et par aha oplevelser som jeg tager med i baggagen.
Foran hjemmesiden
1: Den digitale købsrejse
Du skal kende dine kunders digitale adfærd, og hvordan deres indkøbsrejse ser ud. Det får du lært her.
2: Søgeordsanalyse
Søgeordsanalysen er baggrunden for dit indhold, så her finder vi de ord og sætninger, du skal bruge for at komme til tops i søgeresultaterne.
3: Brugeradfærd
Du kan bruge Google Analytics og andre værktøjer til at se, hvor dine brugere kommer fra, og hvilke sider de besøger. Men hvordan er dine besøgendes adfærd på din side? – Det hjælper jeg dig med at finde ud af.
4: Brugervenligt indhold
Her lærer du at opbygge brugervenligt indhold, der understøtter den måde, du ønsker, dine læsere agerer på på din side.
5: Indhold til undersøgelsesfasen
Vi ser på den digitale købsrejse, og på hvordan du skaber godt indhold til undersøgelsesfasen – altså der hvor dine læsere finder ud af, hvad de skal købe.
6: Indhold til beslutningsfasen
Her kigger vi på den del af den digitale købsrejse, hvor dine læsere finder ud af, hvem de skal købe hos – og på hvordan du skaber overbevisende indhold til beslutningsfasen.
7: Overskrifter
Du lærer om vigtigheden af, og hvordan du skriver overskrifter, der fanger dine læsere og får dem til at udføre den handling, du ønsker.
8: Storytelling
Her ser vi på storytelling, der er et stærkt redskab til at skrive tekster, der fanger, fastholder og forfører læseren – som var dine tekster en roman, læseren ikke kan lægge fra sig.
9: Salgssiden
Salgssiden er sidste stop, inden din kunde køber af dig. Du lærer, hvordan du skriver tekster, der fjerner den sidste forhindring og fører kunden til et køb.
10: CTA
Her ser vi på, hvordan du laver nogle CTA (Call To Action), som dine læsere klikker på, og som gør dem til dine kunder.
Live Q&A i 4 måneder
Thomas og René vil de næste 4 måneder være tilgængelige på et Live Q&A én gang om måneden om aftenen, da Thomas sidder i USA.
Kan du sige ja til dette?
Du vil gerne lære SEO på en nem og bekvem måde, så du på kort sigt kan skrive indhold, der både rangerer dig godt på Google, men også får dine læsere til at gøre de rigtige handlinger, hvad enten det er tilmelding til et webinar/nyhedsbrev eller at købe et af dine produkter?
Så invester i onlinekurset: SEO på den simple måde i dag for kr. 2495,- + moms.
Det komplette onlinekurs: SEO på den simple måde
4 mdr. Live Q&A med Thomas og René
Ja tak, jeg vil gerne have flere kunder fra Google
Salget er lukket
FAQ – Ofte stillede spørgsmål
Hvornår starter SEO på den simple måde?
Den dag, du køber adgang til onlinekurset, starter det.
Hvor lang tid har jeg adgang til onlinekurset?
Du har adgang, så længe internettet eksisterer.
Hvem er kurset designet til?
Det er til begyndere og lettere øvede.
Hvordan foregår undervisningen?
Du får et login til onlinekurset og kan se det, når du vil, og hvor du vil.
Kan jeg stille spørgsmål til underviserne?
Ja, du kan stille spørgsmål til Thomas og René på de 4 Live Q&A, der afholdes.
Fuld adgang til fremtidige opdateringer af onlinekurset
Vi holder løbende øje med, at onlinekurset er 100 % up-to-date, og du får adgang til alle fremtidige opdateringer.
Invester i onlinekurset: SEO på den simple måde i dag for kr. 2495,- + moms.
Det komplette onlinekurs: SEO på den simple måde
4 mdr. Live Q&A med Thomas og René
Ja tak, jeg vil gerne have flere kunder fra Google
Salget er lukket
Dorthe Søgaard
Ledermentor hos Evocon
At jeg valgte SEO på den simple måde, hænger sammen med flere ting. Jeg kunne få mere tyngde & dybde på SEO-delen, og ikke ”kun” hvad du skriver i din H1”.
Når det så samtidig kobles sammen med det skrevne og de elementer der er vigtige der, alt fra at finde den gode overskrift til CTA, så går det op i en højere enhed.
Jeg har oplevet, at der er givet rigtig meget viden. Og det gode er at det er optaget, så jeg kan gå til & fra i det tempo det passer mig. At jeg kan gense modulerne, betyder også meget, for jeg kan tage det i den rækkefølge der lige passer til, hvor jeg et nået på ”to-do-listen” SEO og tekstmæssigt
Endnu en ting der er godt er, at Q&A optages og lægges i onlineuniverset. Så har mulighed for at stille spørgsmål, få svar og se det efterfølgende.
Så klart et kursus jeg kan anbefale at følge.