Tiltræk de kunder, du gerne vil have, og styrke deres tillid, så de køber af dig igen og igen.
Denne bog lærer dig at tiltrække de kunder, du gerne vil have, og styrke deres tillid, så de køber af dig igen og igen. – Og ikke på den anmassende og ‘supersælgende’ facon, som kendetegner traditionel marketing, men uden på nogen måde at være irriterende.
Tværtimod vil dine kunder værdsætte det, du tilbyder, og du vil have det godt med dig selv imens.
Opbyg dit publikum er en håndbog i markedsføring for selvstændige. Med udgangspunkt i det, du allerhelst vil arbejde med, og de kunder, du allerhelst vil have, lærer du at tiltrække netop de kunder, så de køber af dig igen og igen.
Det her er ikke en mirakelkur. Det handler om at opbygge dit fundament, så din virksomhed bliver levedygtig og langtidsholdbar. Det er din investering i din drøm.
Trin for trin lærer du, hvordan du får dine drømme-kunder ind i din forretning og skaber langtidsholdbare relationer til gavn for såvel dig som dine kunde.
Køb bogen: Opbyg dit publikum i dag!
Prisen for bogen er inkl. moms og forsendelse.
Lækker Paperback udgave sendt direkte til dig (Kr. 249.-)
Kindle venlig e-bog (E-pub) leveret med e-mail (Kr. 129,-)
✮ BONUS ved køb af bogen
Workbook
48 siders PDF-version af workbook til download. I workbooken får du alle bogens øvelser samlet plus lidt ekstra materiale. Du får også alle de tjeklister, hvert kapitel eller større afsnit slutter af med, så du nemt kan danne dig et overblik.
Workbooken modtager du pr. e-mail, når du har bestilt enten e-bogen eller paperbacken.
Har du købt bogen, men ikke modtaget workbooken, kan du få den her.
Bogen er skrevet til:
Dig, der sælger ydelser – som specialist, designer eller konsulent inden for en niche – og gerne vil have flere af de rigtige kunder og en højere pris for dit arbejde.
Dig, der sælger viden – uanset om du er ekspert, underviser eller anden formidler – og gerne vil sælge din viden på en lettere måde.
Dig, der arbejder med mennesker – som behandler, coach, terapeut, psykolog eller lignende – og gerne vil have flere bookinger og ekstra salg på digitale produkter.
Dig, der gerne vil leve af din kunst – som musiker, skuespiller, maler, forfatter eller lignende – og gerne vil sælge flere shows eller din kunst online.
Dig, der sælger fysiske produkter – det kan være alt fra værktøj til brudekjoler – og gerne vil have løbende ordrer, uden at du skal tænke på den næste kampagne.
Inge Pedersen
TerapiOasen
Kære Rene, tusind tak for din fantastiske bog! Opbygningen er klar og overskuelig, og det er genialt, at man kan plukke i emnerne afhængigt af, hvor man er i processen med at opbygge sin kundekreds.
Tidligere har jeg deltaget i adskillige online kurser om markedsføring og kundefremskaffelse, men din bog samler alle metoderne og værktøjerne på en overskuelig måde. Jeg sætter pris på, at du deler din erfaring og viden i et let og forståeligt sprog uden at blive for teoretisk.
Jeg bruger bogen som min opslagsbog til planlægning, strategier og konkret inspiration til de svære ting som nyhedsbreve og overskrifter.
Jeg kan på det varmeste anbefale din bog til andre selvstændige, der mangler konkrete metoder til at opbygge deres publikum via nyhedsbreve og få kunder på den lange bane.
Køb bogen: Opbyg dit publikum i dag!
Prisen for bogen er inkl. moms og forsendelse.
Lækker Paperback udgave sendt direkte til dig (Kr. 249.-)
Kindle venlig e-bog (E-pub) leveret med e-mail (Kr. 129,-)
✮ BONUS ved køb af bogen
Workbook
48 siders PDF-version af workbook til download. I workbooken får du alle bogens øvelser samlet plus lidt ekstra materiale. Du får også alle de tjeklister, hvert kapitel eller større afsnit slutter af med, så du nemt kan danne dig et overblik.
Workbooken modtager du pr. e-mail, når du har bestilt enten e-bogen eller paperbacken.
Har du købt bogen, men ikke modtaget workbooken, kan du få den her.
Dorthe Søgaard
Evocon
Efter at have læst bogen fra start til slut, har jeg fået nye perspektiver på områder, jeg troede, jeg havde styr på. For eksempel har jeg arbejdet videre med mit oprindelige “Why” og er blevet endnu skarpere på, hvorfor jeg driver min virksomhed.
Bogen har også genopfrisket mit fokus på vigtige områder som “pain & pleasure” i mine nyhedsbreve.
Renes metodik til at brainstorme yderligere overskrifter til én hovedoverskrift var særligt inspirerende. Det giver mulighed for at have indgangsvinkler til et helt års nyhedsbrevsoverskrifter.
Et nyt område, jeg vil arbejde mere med, er medlemsklubber. Kapitlet giver gode vinkler at overveje, før man går live med en medlemsklub.
Jeg ved, jeg vil bruge bogen fremover som opslagsværk, da der altid er ekstra viden at hente eller områder at genopfriske.
Tak René, for at have samlet så meget viden ét sted, hvor jeg nemt kan søge information, når jeg har bogen liggende.